O klientovi a řešení
Bistro Mydlářka má v Benešově silnou tradici. Denně vydává 500 obědů a rozhodně se nejedná o nováčka na trhu. Při velkém provozu museli provozovatelé zvládat každý den měnit položky jídelního lístku, evidovat kontakty pro rozesílku jídelních lístků a ručně tyto e-maily rozesílat. V rámci nových webových stránek jsme klientovi pomohli automatizovat každodenní procesy. Přidat, odebrat nebo upravit položky v jídelním lístku je nyní mnohem přehlednější. Zájemci o rozesílky jídelníčku se sami přihlašují na webu a následně se automatizovaně zařazují do seznamu. Klient odesílá denní nabídku doslova jedním kliknutím. Vše je rázem jednodušší a rychlejší.
Co o nás klient říká?
Děkujeme za vytvoření webu našeho bistra super práce a perfektní profi přístup od všech pracovníků. Ještě jednou díky.
Michal Janáček
Bistro Mydlářka