Obsah
  1. Reklamní a propagační předměty
  2. Provozní (must have) věci
  3. Firemní kultura nejen přes zaměstnance
  4. Level up! – překvapte balíčkem
  5. Jsou vánoční dárky stále v kurzu?

Co jsou reklamní předměty a jakou hrají roli ve firmě?

Reklamní předměty (produkty) jsou “značkové” předměty s firemním logem, sloganem nebo mottem, které se používají v marketingu, prodeji a reklamně.

Propagační předměty – věci k hromadnějšímu rozdávání klientům, zaměstnancům a širší veřejnosti např. při veletrzích ve smyslu posílení povědomí o celé značce.

Reklamní a propagační předměty mívají často vyšší pořizovací cenu, ale jejich udržitelnost a opakovatelnost užití z nich dělá nenahraditelného bojovníka za Vaši firmu a značku!

85 % spotřebitelů si pamatuje inzerenta, který jim dal oblečení. (tričko, košili, čepici..)

Reklamní předměty – od vizitky po zážitek?

Proč mít reklamní předměty, jak na to a co pro Vás můžeme udělat si ukážeme tady.


Firemní “must have” předměty (provozní)

Pokud někomu dáte blok s propiskou, tak moc vděku nečekejte. Jedná se o provozní, pracovní věci, které se berou tak nějak automaticky. Zpravidla je najdeme ve většině firem a rozdáváme z čistě z praktických důvodů. Zaměstnanci je si je berou jako pracovní pomůcku a také je tak používají. Sem patří vše, co bychom tak jako tak do firmy nakupovali.

Co sem patří?

  • vizitky
  • propisky
  • bloky
  • desky
  • hl. papír
  • tašky a igelitky

Četnost užívání těchto praktických věcí je nezanedbatelná a velmi výrazně mohou podpořit firemní image jako dovnitř firmy, tak hlavně navenek. Denním používáním je máme stále na očích.

Interní (zaměstnanecké) věci

V závislosti na oboru a velikosti firmy tvoří významnou skupinu firemních materiálů právě výbava zaměstnanců. Mnohdy i povinná (např. bezpečnostní oblečení a ochranné pomůcky). Sem řadíme věci jako:

  • hrnky na kafe a čaje
  • diáře, kalendáře
  • láhve na pití
  • klíčenky na klíče, čipy a karty
  • trička, košile a jiné oblečení
  • powerbanky
  • USB flashky

a další povinná výbava

Další nezanedbatelnou skupinou, kterou sem řadíme je vybavení společnými věcmi jako jsou lepící pásky, samolepky, ale i označení firmy, branding na vozidlech, výzdoba společných prostor, plastická loga a další.

Trička, propisky, tašky nějaký dárek?

Level up! Zákaznické dárky a balíčky

Zákaznické dárky již řadíme do vyšší ligy. Toto je opravdu něco navíc. Výraz úcty vůči obdarovanému. Nejen darem samotným, ale i samotným aktem předáním.

Musíme si vyčlenit čas a povznést setkání nad běžnou pracovní schůzku. Taková třešinka na dortu. I zde se dají tvořit zajímavé varianty produktů, které Vás mohou vhodně vystihovat a prakticky posloužit.

  • kalendáře
  • luxusní pera nebo sady
  • sady na víno (nebo i to víno)
  • kožené diáře a bloky

Vánoční a novoroční balíčky

Vánoce jsou tradičním obdobím pro setkávání, bilancování a plánování. Tradičním dárkem jsou PFka (tištěná i elektronická) – často využívaná tam, kde nemůže dojít k osobní návštěvě. Podobně tradiční jsou kalendáře a diáře. Vhodné jsou dárky ve tvarech ozdobiček. Sady, co voní po skořici, svařáku a perníku. Zde jen pozor na množství. Je škoda, když máte ještě v březnu skladem vánoční čokolády.

  • tištěné nebo elektronické PFka
  • Kalendáře všech velikostí
  • Vánoční balíčky

Zdroje:
https://swagdrop.com/what-are-promotional-products/
https://www.asicentral.com/news/web-exclusive/january-2019/2019-ad-impressions-study/