Co jsou reklamní předměty a jakou hrají roli ve firmě?
Reklamní předměty (produkty) jsou “značkové” předměty s firemním logem, sloganem nebo mottem, které se používají v marketingu, prodeji a reklamně.
Propagační předměty – věci k hromadnějšímu rozdávání klientům, zaměstnancům a širší veřejnosti např. při veletrzích ve smyslu posílení povědomí o celé značce.
Reklamní a propagační předměty mívají často vyšší pořizovací cenu, ale jejich udržitelnost a opakovatelnost užití z nich dělá nenahraditelného bojovníka za Vaši firmu a značku!
Reklamní předměty – od vizitky po zážitek?
Proč mít reklamní předměty, jak na to a co pro Vás můžeme udělat si ukážeme tady.
Firemní “must have” předměty (provozní)
Pokud někomu dáte blok s propiskou, tak moc vděku nečekejte. Jedná se o provozní, pracovní věci, které se berou tak nějak automaticky. Zpravidla je najdeme ve většině firem a rozdáváme z čistě z praktických důvodů. Zaměstnanci je si je berou jako pracovní pomůcku a také je tak používají. Sem patří vše, co bychom tak jako tak do firmy nakupovali.
Co sem patří?
- vizitky
- propisky
- bloky
- desky
- hl. papír
- tašky a igelitky
Četnost užívání těchto praktických věcí je nezanedbatelná a velmi výrazně mohou podpořit firemní image jako dovnitř firmy, tak hlavně navenek. Denním používáním je máme stále na očích.
Interní (zaměstnanecké) věci
V závislosti na oboru a velikosti firmy tvoří významnou skupinu firemních materiálů právě výbava zaměstnanců. Mnohdy i povinná (např. bezpečnostní oblečení a ochranné pomůcky). Sem řadíme věci jako:
- hrnky na kafe a čaje
- diáře, kalendáře
- láhve na pití
- klíčenky na klíče, čipy a karty
- trička, košile a jiné oblečení
- powerbanky
- USB flashky
a další povinná výbava
Další nezanedbatelnou skupinou, kterou sem řadíme je vybavení společnými věcmi jako jsou lepící pásky, samolepky, ale i označení firmy, branding na vozidlech, výzdoba společných prostor, plastická loga a další.