Co to je hlavičkový papír?
Hlavičkový papír je v dnešní době pro firmu stále důležitou součástí její korporátní identity.
- Podporuje profesionální dojem při obchodní korespondenci.
- Je důležitou součástí prvního dojmu.
Kvalitně zpracovaný jednotný firemní vzhled dodá firmě punc profesionality.
Kde (proč) ho mohu použít?
- Při komunikaci s úřady a institucemi
- Nabídky, objednávky a faktury
- Interní dokumenty a sdělení
- Případové studie
- Manuály
Vzhled a typy hlavičkového papíru
Vzhled hlavičkového papíru přímo souvisí s firemním designem. Moderní trendy směřují více k minimalizaci a jednoduchosti s důrazem na obsah a méně na formu.
Typem hlavičkového papíru je myšleno všechno, čím se firma prezentuje. Nejčastěji se o hlavičkovém papíru mluví při práci ve wordu. Můžeme jej ale využít při značení výstupů z:
- wordu,
- excelu,
- powerpointu,
- PDFka,
- případně specializovaných firemních softwarů (účetní, ERP…).
Jedná se o nejčastější typ vizuální komunikace, proto by měl být jednotný, jasně definovaný, konkrétní a povinný pro všechny uživatele. (Také znáte zaměstnance, kteří mají nutkání tento styl měnit?)